[HEART] Training for RSD Staff, Executive Assistant, RA, RU member (E) Lab3-B717
Date
Location
Description
[HEART] Training for RSD Staff, Executive Assistant, RA, RU member (E)
Date: November 30th, Monday
Time: 13:30 - 17:00
Venue: Lab3, B717 C700
Seating Capacity: 10 40
Target Audience: Resarch Support Division Staff, Executive Assistant, Research Administrator, Research Unit member
Spoken Language: English
Contents:
1. Basic system operations
2. Entry of expense request (travel, honorarium and meeting expens)
3. Entry of purchase request (excluding direct order)
4. Inquiry of purchase request slips
5. Inquiry of budget balance (budget execution status report)
6. Inquiry of budget execution items (slip detail)
※The training contents may be updated.
*The training registration webpage will be open and announced on TIDA shortly.
**Training class will be held multiple times on different days with same contents, so please attend one of the classes during this period.
※This hands-on training session requires each participant to use a laptop. A maximum of 10 laptops are available for loan in each training session. So please carry a laptop (Windows if possible) to the training class.
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日程:2015年11月30日 (月)
時間:13:30 – 17:00
場所:Lab3, B717 C700
席数:10 40
対象者:RSDスタッフ、リサーチアドミニストレーター、エグゼクティブアシスタント、研究ユニットメンバー
使用言語:英語
内容:
1. システム基本操作
2. 経費申請入力(旅費・謝金・会議費)
3. 購入依頼入力(部署発注は除く)
4. 購入依頼伝票一覧照会
5. 予算執行状況照会
6. 予算執行明細照会(予算執行伝票の明細を照会します。)
※トレーニング内容は変更される場合もございます。ご了承ください。
本トレーニングの登録方法については、近日中にTIDAにて告知予定です。
※トレーニングはハンズオン形式で行われるため、各参 加者に はラッ プトップPCを1台づつ使用していただきます。各トレーニングで貸出用にご用意できるラップトップ台数(最大10台)は限りがあるため、できる限り参加者 自身がラップトップをご持参いただけるようご協力をお願いいたします。
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