"Guest Registration System" Briefing Session 2

Date

2018年6月14日 (木) 10:30

Location

Center Bldg, C209

Description

(日本語はあとに続きます。)

Dear RUA and Admin staff members,

 

We will hold additional briefing sessions of "Guest Registration System" as follows for sharing new cut-over schedule and updates of system features since briefing sessions on April 16-18.

The details of system operation will not be covered in this session as we will provide opportunities for system guidance separately.

Please attend one of the sessions below if you are in charge of guest travel arrangements in your unit/section.

 

"Guest Registration System" Briefing Session 2

■Date & Venue:(Speaking Language: Japanese, The content is same for all sessions.)

 1. June 11 (Mon) 14:00-14:30 @ Center Bldg, C209

 2. June 13 (Wed) 10:30-11:00 @ Center Bldg, B503

 3. June 14 (Thur) 10:30-11:00 @ Center Bldg, C209

 (If there is any person who wants to join the English session, please contact us at it-ea@oist.jp)

■Agenda:

 1. System Cut-over Schedule

 2. Updates on Guest Registration System (since briefing sessions on April 16 -18)

 3. Q&A

 

If you have any questions on this session, please contact us at it-ea@oist.jp.

Enterprise Applications Section

IT Division

 

***

 

RUA、事務スタッフのみなさま、

 

稼働を延期している招聘者登録システムについて、新稼働スケジュールおよび4/16-18に実施した前回説明会からの変更点についての追加説明会を下記の通り開催します。

なおシステム操作詳細については、別途ご案内の機会を設ける予定のため、本説明会では取り扱いません。

招聘業務に携わっている方は、下記いずれかの説明会にご参加ください。

 

「招聘者登録システム説明会2」

■日時・場所:(言語:日本語、どのセッションも内容は同じです)

 1. 6月11日(月)14:00-14:30 @ Center Bldg, C209

 2. 6月13日(水)10:30-11:00 @ Center Bldg, B503

 3. 6月14日(木)10:30-11:00 @ Center Bldg, C209

 (英語での説明会を希望される方がいる場合は、it-ea@oist.jpまでご連絡ください。)

■アジェンダ

 1. 稼働スケジュール

 2. 前回説明会(4/16-18)からの変更点

 3. 質疑応答

 

ご不明な点等ありましたら、EAセクション(it-ea@oist.jp)までご連絡ください。

Enterprise Applications Section

IT Division

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